Umiejętności powinniśmy wybierać według klasy bohatera. Jeżeli mamy druida to będziemy szkolić go w kierunku magicznym, a nie bojowym.
Należy uważnie pomyśleć zanim wybierzemy umiejętność, bo np. nie weźmiemy “Nawigacji”, jeżeli na mapie jest mało obszarów wodnych. Nie potrzeba nam “Dowodzenia” i “Szczęścia”, jeżeli mamy w ekwipunku artefakt dodający szczęście i/lub morale.
Posiadając artefakt zwiększający zdolności łucznicze, możemy wybrać umiejętność “Łucznictwo”, bo będziemy mieli jeszcze większą skuteczność naszych jednostek strzelających.
Na początku gry dobrze jest posiąść umiejętność “Nauka”, wtedy nasz bohater będzie otrzymywał większe ilości doświadczenia. Bardzo przydatna jest też “Logistyka” zwiększająca ruch naszego bohatera. Warto również zdobyć “Mądrość”, dzięki której możemy poznać wszystkie zaklęcia. Umiejętność “Taktyka”, bardzo się przydaje przed rozpoczęciem bitwy, ponieważ możemy ustawić nasze wojska na odpowiednich pozycjach. Istotne umiejętności to także “Atak”, dzięki któremu naszym stworom zwiększy się liczba obrażeń zadawanych wrogim oddziałom, “Płatnerstwo” zwiększy naszym jednostkom skuteczność obrony na polu bitwy oraz “Odporność”, która będzie chroniła nasz oddział przed zaklęciami rzucanymi przez wrogiego bohatera.
There are no comments yet.